2009/12/16

Weekend in Izu / ウィークエンドイン伊豆‏



先週末伊豆に撮影に行って来ましたお天気も波も良くいいコンディションでの撮影が出来僕も海に入っていい波に乗れて楽しかったですローカルサーファーのマルボロマン?!にも遭遇?しました彼はサーファー&ボディーボーダーでとても素晴らしいライティングをしていました夜は一緒に撮影に行ったチャゴウェイブとサーフスタイルのレストランで食事をしましたとても美味しかったです伊豆は水も綺麗で出会った人達もとてもいい場所でしたありがとうまた行きたいと思います!

Last weekend I was in Izu, surfing and photographing. I was very well received by local people, good waves, good pictures.


I had the pleasure of meeting a super body boarder, which calls him self the Marlboro Man.( http://www3.tokai.or.jp/seahorse/ )

After many photos and waves me and my partner in photos Thiago Wave went to a restaurant for surfers and we ate a  super chiken curry. It was fun and I hope to return again.
Pedro , Marlboro Man and friends .


No comments:

Post a Comment