2009/12/31

Camaleon Photo Art New Look




今年の5月から僕のホームページカメレオンフォトアートのプロジェクトが始まりました。スタートはグレイトスピリッツのShonyと2人だけでした。当初は色々クレームやトラブルがありましたが頑張りました。そして今ではカメレオンフォトアートは沢山のメンバーが協力参加して1つのチームになりました。ウェブデザイナー、グラフィックデザイナー、トランスレーションの人、サポートしてくれる友人の皆、Genesis Body Boardsもサポートしてくれています。ベストウェーブリポートのブログも日本各地から沢山のアクセスがあります。
僕のフォトを買ってくれた方、ボディーボードをオーダーしてくれた方本当にありがとうございました。来年は更に色々な分野でバージョンアップしていきますので皆さんよろしくお願い致します。

カメレオンフォトアートのホームページ が新しくなりました。皆さんアクセスしてみて下さい。
http://www.camaleonphotoart.com/

When I started the project Camaleon Photo Art in May this year, it was just me and my friend Shony. I have heard many criticisms, many people said that would not work  , and others said I could not do that. Despite the criticism I never gave up, and today I can say that I am very pleased with the results achieved thus far. Today's photo Camaleon Art has a Web Designer, Graphic Designer, Translator and many people around , who support and encourage my work, not to mention the important support of Genesis Body Boards.
Here is my thank you to everyone who bought pictures and made requests for body board, as well as all followers of the blog Best Wave Report, because of you this project will continue and grow.


The site Camaleon Photo Art has a new look, come in and check it out.
http://www.camaleonphotoart.com/

No comments:

Post a Comment